CARTA D'UN RANCHI!

Quan vaig arribar a l'aeroport de Ranchi no em podia imaginar de que anava tot això de la lliga India.

La ciutat de Ranchi no és gaire gran, la majoria d'edificis no superen les 5 o 6 plantes. Però al centre hi ha el nostre hotel amb més de 10 pisos, el qual provoca un gran contrast amb tot el que l'envolta.

Els propietaris de la franquícia han fet que em senti com a casa. Sempre preguntant-me si necessito alguna cosa i si tot va bé. 

Els jugadors també m'han ajudat molt a integrar-me. Està clar que amb el Quico Cortés, l'Edu Arbós i el Bosco ha sigut molt fàcil. M'agrada conviure amb els indis de l'equip, sempre rient i fent bromes, i especialment per la tècnica que tenen, són molt ràpids. A més a més entrenar i jugar al costat de jugadors com l'Ashley Jackson, el Barry middleton, el Moritz Furste o el Floris Evers et fa millorar i veure el hockey d'una altre manera, són tots molt bons!

El nostre estadi sempre està ple de gent animant tot el partit. És alucinant quan recuperes una bola i comences un contraatac, tota la grada comença a cridar com si fos un gol.

Aquest cap de setmana vam agafar 4 avions per jugar un partit. És divertit pensar que tornes a casa quan arribes a l'hotel de Ranchi.
Vam perdre el primer partit i hem guanyat els dos següents. Estem en una bona ratxa i esperem que no canvïi.

Això és tot de moment des de la Índia!!

Una abraçada grocs!

MARC SALLÉS ESTEVE

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada