AMISTOSOS

El passat divendres vam guanyar per 4 a 3 al CD Terrassa en el primer amistós de la pretemporada.

Aquest dilluns jugarem davant l'Herakles belga, serà a les 20'45h a La Catedral.


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada