DISSABTE 15 DE FEBRER, CLÍNIC PELS NENS I NENES DEL CLUB!

Després de l'èxit de l'any passat, el proper dissabte 15 de febrer tornem a organitzar una tarda de hockey amb els nens i les nenes del nostre club!

Ben aviat us n'explicarem els detalls!


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada