Una vegada més us heu
tornat a proclamar Campions de Catalunya de sala, i ja en van 30 de 34.
Sembla que li teniu la mida presa a aquest campionat.
La veritat és que el sala ens agrada molt a l'Atlètic i tenim la sort que ho veiem com una modalitat que ens ajuda molt pensant en l'herba. I a més, tenim jugadors que en gaudeixen i que quan arriba la temporada de sala, enlloc de voler descansar, volen competir al 200%. Això és fantàstic pel club.
Va
ser una de les finals més emocionants i igualades dels últims anys i, a
més, contra el vostre filial. Com vas veure el partit?
Sabia que seria un partit molt complicat perquè vulguis o no jugar contra el filial et condiciona amb certes coses. Les dinàmiques de hockey sala que dominem més ells les coneixen molt i a l'inversa, per tant, es va fer difícil jugar amb comoditat. A l'equip ja vam transmetre que seria molt complicat però vam saber patir i vam tenir ambició. El Vallès té una molt bona plantilla i un staff amb molt futur, podem estar tranquils!
Com valores el fet que dos equips de la casa disputin la final per davant d'equips com el Polo, l'Egara o el Júnior?
Doncs és una bona notícia està clar, però això no ens dóna punts extres de cara a la Lliga d'herba o sigui que només ens queda el reconeixement que hem rebut aquests dies. M'ha agradat però veure com tots els equips competien amb ambició i amb els millors jugadors possibles. Aquest Campionat ha de servir per veure que als partits top els pavellons han estat plens sempre i els equips s'ho han passat de meravella. Cal potenciar el sala!
Més
enllà de la victòria us preníeu el torneig com una oportunitat de
seguir creixent de cara la segona volta. De què us ha servit aquest
Campionat de Catalunya?
Actualment l'equip té dèficits molt localitzats i que ens cal treballar. L'equip n'és conscient i guanyar aquest títol ens ha de servir de gasolina per afrontar els mesos complicats que vénen ara. Ens cal guanyar en caràcter, en comunicació, en autoexigència, en ambició... Però ho farem!
Tot
i perdre la final amb el Vallès, l'Edu Roig es va rebre una bona
notícia quan li veu anunciar que el pujàveu al primer equip. Què creieu
que pot aportar l'Edu a l'equip?
Després de les baixes inesperades que hem patit teníem clar que necessitàvem un jugador més. L'Edu és un jugador que ja fa 2 anys que ens plantegem pujar-lo al primer equip. És un jugador amb molt caràcter, que juga sense el fre de mà posat i que és molt ràpid i vertical. És un estil de davanter que no tenim a l'equip, ens anirà molt bé i a més segur que ens aporta una il·lusió brutal.
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada