Edu Roig: "He fet realitat una il·lusió que tenia des de petit"

Acabaves de perdre la final amb el Vallès i t'informen que ets nou jugador del primer equip! Com et vas sentir?
Doncs realment molt sorprès, que et diguin una notícia com aquesta després de jugar una final i contra l' Atlètic no t'ho esperes gens. Molt content.


Pregunta obligada... Què significa per tu jugar amb l'Atlètic?
Per mi jugar al primer equip de l'Atlètic és haver aconseguit fer realitat una il·lusió que tens desde ben petit.


Sabem que jugues de davanter i que ets un 'killer'. Explica'ns alguna cosa més sobre el teu joc.

Crec que sempre he sigut un jugador vertical per les meves característiques, tot i que crec que m'adapto fàcilment a diferents tipus de joc.

Què es el que et sap més greu de 'deixar' el Vallès?
El que em sap més greu de deixar el Vallès és el bon ambient i la pinya que tenim. També em sap greu deixar de jugar amb alguns amics amb els quals he jugat tota la vida.


I el que et fa més il.lusió de jugar amb l'Atlètic?
Em motiva poder formar part d'aquest equip, per tot el que significa. Espero poder créixer més com a jugador i aportar el màxim a l'equip.

Benvingut i molta sort Edu!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada