Després de les inesperades baixes de Roger Pablo i Fiddi Gröpper, l'staff ha decidit pujar al primer equip al jugador del Vallès, Eduard Roig.
Aquest dilluns el jove jugador ja ha començat a entrenar amb l'equip! L'Edu és un davanter molt ràpid i tècnic!
L'ascens de l'Edu és una nova demostració de l'excel·lent tasca que es fa a les categories inferiors del club i al Vallès Divisió d'Honor!
Sort, Edu!

0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada