Nou jugador a l'equip

Després de les inesperades baixes de Roger Pablo i Fiddi Gröpper, l'staff ha decidit pujar al primer equip al jugador del Vallès, Eduard Roig.

 
Aquest dilluns el jove jugador ja ha començat a entrenar amb l'equip! L'Edu és un davanter molt ràpid i tècnic!

L'ascens de l'Edu és una nova demostració de l'excel·lent tasca que es fa a les categories inferiors del club i al Vallès Divisió d'Honor!

Sort, Edu!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada