Com et defineixes com a jugador?
Com un davanter amb visió de joc, mobilitat i sacrificat en defensa.
M'agrada jugar a prop de l'àrea rival i aprofitar el fons del camp.
Com un davanter amb visió de joc, mobilitat i sacrificat en defensa.
M'agrada jugar a prop de l'àrea rival i aprofitar el fons del camp.
Quin és el teu sobrenom dins l’equip? Per què?
Dimer, tot i que sempre em diuen pel nom. La raó és bastant evident, el cognom.
¿Què significa per tu jugar a la Bandera?
Complir allò que des que comences a jugar a l'Atlètic sempre somies en poder arribar a fer algun dia. Som uns privilegiats.
¿Quin és el teu millor record esportiu?
Un campionat d'Espanya de cadets en el que vam guanyar a l'Egara a la final en la que vaig marcar el gol d'or.
¿I el teu pitjor moment??
Aquest és més recent...la derrota contra el Polo a la final de la copa del rei de l'any passat.
¿Quin jugador rival t’ha impressionat més?
Matías Rey
¿Quin rival et desperta més alegria guanyar?
Egara i Polo
Quin rival et desperta certa simpatia?
Coincideixo amb molts companys...el Sanse.
¿Quin jugador ha sigut o és el teu mirall?
M'encantava veure jugar a l'Uri Freixa i sempre em fixava en ell. Actualment agafaria petites coses d'alguns jugadors, com la passió de l'Inyaki o l'esforç del Jordi.
Alguna anècdota divertida que recordis, alguna frase…?
A la Copa d'Europa de sala de l'any passat, tornàvem de sopar a la ciutat i ens vam perdre. L'Inyaki, que conduia, va parar a un semàfor i els hi va preguntar a unes noies del costat si ens podien ajudar. Concretament els hi va dir si havíem d'anar cap a "droîte ou rectó".
¿Un partit que mai oblidaràs?
El partit contra l'Amsterdam de l'EHL.
Valora breument els entrenadors que has tingut darrerament
El Roger ens va pujar a 5 juvenils al Vallès i amb un equip molt jove va aconseguir guanyar la DHB, la intensitat, l'actitud i el caràcter guanyador és una constant. Ara, tenim la sort de tornar a tenir-lo com a entrenador amb encara més rodatge i experiència. És un boig del hockey.
El Maki ens va ajudar a créixer i a agafar més responsabilitat.
Amb el Quim i el Pollo vam passar un any inolvidable guanyant la lliga i pujant a DHA. És un privilegi poder comptar amb una persona amb tanta experiència, fa que qualsevol cosa que et digui te l'escoltis amb molta atenció i l'apliquis al camp després.
Escull dos companys d’equip i valora-‘ls
Uri: és d'aquells defenses pesats que no et deixen ni anar a pixar tranquil, no m'agradaria jugar contra ell. Té un esperit de superació, un caràcter i una actitud brutal. I això ho encomana als companys, que és el més important. Sap transmetre i animar a l'equip quan cal...tot i que alguna vegada ja li han dit que a la banqueta qui parla és l'entrenador.
Janma: fa uns anys al Vallès ja ens vam adonar que era un jugador especial i amb el temps ho està demostrant. Té una tècnica acollonant, és ràpid amb bola i ultimament fins i tot fa gols! Fora el camp sol ser una mica empanat (generació del 91) però és graciós el nano. Si acaba de desempanar-se del tot potser el veiem ballant samba a Rio al 2016.
¿Què et sembla el córner groc?
Un suport a l'equip molt important. No existeix cap altre club amb aquesta afició, i això ens ajuda. Aquest any els necessitarem i serà important tenir-los animant-nos.
Un suport a l'equip molt important. No existeix cap altre club amb aquesta afició, i això ens ajuda. Aquest any els necessitarem i serà important tenir-los animant-nos.
¿Quina és la gran virtut del teu equip?
Crec que es podriem destacar jugadors, el joc o algun altre aspecte però el que fa gran a l'Atlètic és el caràcter. El ser un equip dins i fora del camp i sobretot aquesta actitud guanyadora i competitiva que tants equips van faltats.
¿Què esperes d’aquesta temporada 13-14?
Crec que serà una temporada difícil en la que haurem d'estar al 100% per guanyar cada partit. Hem tornar a tenir unes quantes baixes, però estic segur que tothom farà un pas endavant per mantenir el nivell de l'equip.
¿Una frase o unes paraules que pels partits?
Cap fred, cor calent.
Què és l’esperit Atlètic?
És esperit guanyador, creure-hi fins que no s'acaba el partit, lluitar fins al final i també és esperit d'equip, companyerisme.
Què et sembla la marxa massiva de jugadors a jugar fora?
Em sembla una putada per nosaltres, però és comprensible que vivint la situació actual la gent vulgui aprofitar les facilitats que et donen per viure a països com Bèlgica, per exemple. Permet a jugadors d'un esport amateur poder viure gairebé com professionals.
De totes maneres, espero que no estiguin tan bé i tornin...la lliga perd nivell al perdre bons jugadors.
¿Què faries per potenciar més el hockey?
Agafaria l'exemple de Bèlgica. Tot i que seria molt difícil, el que s'ha de buscar son patrocinadors que impulsin el hockey i vulguin apostar per aquest esport. Amb això guanyes presència a mitjans, mediatisme i aconsegueixes que la gent en parli i s'interessi pel hockey.
¿Quin jugador rival t’agradaria tenir al teu equip?
Marcel Malgosa.
¿Quin esport faries si no fessis hockey?
Suposo que futbol.
Jugar a aquest equip t’encanta per què?
Perquè disfruto dins i fora el camp amb els meus companys.
Amb quin mite del club t’hauria agradat jugar?
Xavi Escudé.
Sigues sincer, jugar uns JJOO o guanyar l’EHL amb l’Atlètic?
Guanyar l'EHL amb l'Atlètic, sense cap mena de dubte.
Un eslògan per aquesta temporada?
Tot està per fer i tot és possible.



0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada