TEST ATLÈTIC AMB FRANK DI MERCURIO

Com et defineixes com a jugador?
Com un davanter amb visió de joc, mobilitat i sacrificat en defensa.

M'agrada jugar a prop de l'àrea rival i aprofitar el fons del camp.

Quin és el teu sobrenom dins l’equip? Per què?

 Dimer, tot i que sempre em diuen pel nom. La raó és bastant evident, el cognom.

¿Què significa per tu jugar a la Bandera?
 Complir allò que des que comences a jugar a l'Atlètic sempre somies en poder arribar a fer algun dia. Som uns privilegiats.

¿Quin és el teu millor record esportiu?
 Un campionat d'Espanya de cadets en el que vam guanyar a l'Egara a la final en la que vaig marcar el gol d'or.

 ¿I el teu pitjor moment??

 Aquest és més recent...la derrota contra el Polo a la final de la copa del rei de l'any passat.

¿Quin jugador rival t’ha impressionat més?

  Matías Rey

¿Quin rival et desperta més alegria guanyar?
  Egara i Polo

Quin rival et desperta certa simpatia?

 Coincideixo amb molts companys...el Sanse.

¿Quin jugador ha sigut o és el teu mirall?

 M'encantava veure jugar a l'Uri Freixa i sempre em fixava en ell. Actualment agafaria petites coses d'alguns jugadors, com la passió de l'Inyaki o l'esforç del Jordi.

Alguna anècdota divertida que recordis, alguna frase…?

  A la Copa d'Europa de sala de l'any passat, tornàvem de sopar a la ciutat i ens vam perdre. L'Inyaki, que conduia, va parar a un semàfor i els hi va preguntar a unes noies del costat si ens podien ajudar. Concretament els hi va dir si havíem d'anar cap a "droîte ou rectó".

¿Un partit que mai oblidaràs?

 El partit contra l'Amsterdam de l'EHL.

Valora breument els entrenadors que has tingut darrerament

 El Roger ens va pujar a 5 juvenils al Vallès i amb un equip molt jove va aconseguir guanyar la DHB, la intensitat, l'actitud i el caràcter guanyador és una constant. Ara, tenim la sort de tornar a tenir-lo com a entrenador amb encara més rodatge i experiència. És un boig del hockey.

El Maki ens va ajudar a créixer i a agafar més responsabilitat.

Amb el Quim i el Pollo vam passar un any inolvidable guanyant la lliga i pujant a DHA. És un privilegi poder comptar amb una persona amb tanta experiència, fa que qualsevol cosa que et digui te l'escoltis amb molta atenció i l'apliquis al camp després.



Escull dos companys d’equip i valora-‘ls

 Uri: és d'aquells defenses pesats que no et deixen ni anar a pixar tranquil, no m'agradaria jugar contra ell. Té un esperit de superació, un caràcter i una actitud brutal. I això ho encomana als companys, que és el més important. Sap transmetre i animar a l'equip quan cal...tot i que alguna vegada ja li han dit que a la banqueta qui parla és l'entrenador.

Janma: fa uns anys al Vallès ja ens vam adonar que era un jugador especial i amb el temps ho està demostrant. Té una tècnica acollonant, és ràpid amb bola i ultimament fins i tot fa gols! Fora el camp sol ser una mica empanat (generació del 91) però és graciós el nano. Si acaba de desempanar-se del tot potser el veiem ballant samba a Rio al 2016.

 


¿Què et sembla el córner groc?

 Un suport a l'equip molt important. No existeix cap altre club amb aquesta afició, i això ens ajuda. Aquest any els necessitarem i serà important tenir-los animant-nos.

¿Quina és la gran virtut del teu equip?

 Crec que es podriem destacar jugadors, el joc o algun altre aspecte però el que fa gran a l'Atlètic és el caràcter. El ser un equip dins i fora del camp i sobretot aquesta actitud guanyadora i competitiva que tants equips van faltats.

¿Què esperes d’aquesta temporada 13-14?


 Crec que serà una temporada difícil en la que haurem d'estar al 100% per guanyar cada partit. Hem tornar a tenir unes quantes baixes, però estic segur que tothom farà un pas endavant per mantenir el nivell de l'equip.

¿Una frase o unes paraules que pels partits?

 Cap fred, cor calent.

Què és l’esperit Atlètic?

 És esperit guanyador, creure-hi fins que no s'acaba el partit, lluitar fins al final i també és esperit d'equip, companyerisme.

 

Què et sembla la marxa massiva de jugadors a jugar fora?

 Em sembla una putada per nosaltres, però és comprensible que vivint la situació actual la gent vulgui aprofitar les facilitats que et donen per viure a països com Bèlgica, per exemple. Permet a jugadors d'un esport amateur poder viure gairebé com professionals.

De totes maneres, espero que no estiguin tan bé i tornin...la lliga perd nivell al perdre bons jugadors.

¿Què faries per potenciar més el hockey?

 Agafaria l'exemple de Bèlgica. Tot i que seria molt difícil, el que s'ha de buscar son patrocinadors que impulsin el hockey i vulguin apostar per aquest esport. Amb això guanyes presència a mitjans, mediatisme i aconsegueixes que la gent en parli i s'interessi pel hockey.

 

¿Quin jugador rival t’agradaria tenir al teu equip?

 Marcel Malgosa.

¿Quin esport faries si no fessis hockey?

 Suposo que futbol.

Jugar a aquest equip t’encanta per què?

 Perquè disfruto dins i fora el camp amb els meus companys.

 




Amb quin mite del club t’hauria agradat jugar?
 
 Xavi Escudé.

Sigues sincer, jugar uns JJOO o guanyar l’EHL amb l’Atlètic?

 Guanyar l'EHL amb l'Atlètic, sense cap mena de dubte.

Un eslògan per aquesta temporada?

Tot està per fer i tot és possible.


 

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada