Gran victòria a La Catedral!!!
No hem jugat un gran partit, però amb una bona segona meitat i amb un bon caràcter en els moments claus, ens hem emportat dos punts molt importants de cara al grup de 6 equips que lluitarà per ser a la Final Four!
Golàs del Guerre i gol clau a 2' del final del Jan Malgosa!
L'equip ha volgut tenir un detall amb en Roger Pablo... Ha sigut un partit molt emotiu!
BONA VICTÒRIA, NOIS!



0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada