Terrassenc de l'any
2013
Collons. El
terrassenc de l'any resulta que ja no viu a Terrassa. Vaja, com a paradoxa és
bona, i segurament expressa la perpètua paradoxa on la post-modernitat ens ha
instal·lat, a saber: vivim perduts en un món ple de camins. Amb menys fronteres
i més escissions.
Sempre he pensat
que el millor d'un reconeixement qualsevol, sigui quin sigui i vingui d'on
vingui, és quan aquelles persones a qui estimes s'apropen a tu per a
felicitar-te sincera i afectuosament. A totes elles se'ls hi ha d'agrair el
gest, doncs la nostra condició humana reclama i es congratula d'aquest tipus
d'interacció social. Per altra banda també és bonic veure aquelles persones
que, sabent-se co-partíceps d'aquest subjecte, també assaboreixen el
reconeixement. Hi ha quelcom que és “gracies a ells” en tot això. Hi tenen un
grau de responsabilitat. I, com no, un reconeixement també resulta un moment
idoni per a veure aquelles altres persones properes a qui tal esdeveniment els
importa una merda. Aquells per a qui una desena d'impactes en una pantalla
luminescent resulta una empresa massa feixuga. Ja no diguem una trucada.
Trucada? Ah si, ja recordo...
Va, deixem la
crítica a una banda. Amb el cor a la mà us ben dic que aquest premi no
m'importa gens. El primer que es reconeix és un mateix, i jo no en sóc una
excepció. Compte, un reconeixement és una impressió, i una impressió requereix
del contrast; llums i ombres, per tant. Vicis i virtuts. Plaer i dolor. Encerts
i errors. Re-coneixement, en definitiva.
Gràcies a
l'Atlètic, com sempre. Torno sempre al mateix, però és que ha de quedar clar.
No sóc qui sóc sense aquells que sent com són han fet que siguem junts. Para
para para para Andreu! -com diria el Sergi-. Us dic que gràcies, amics. Sense
tots vosaltres jo encara seria aquell nano bromista sense pèls que va arribar
al DHA. (...) I gràcies a vosaltres encara ho sóc. Vaja, com a paradoxa és
bona.
Una abraçada
terrassenca de l'any.
ANDREU ENRICH
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada