Dissabte vam viure una experiència espectacular al club!
La Bandera va organitzar un dinar i un entrenament per bona part del nostre hockey base i l'èxit va ser brutal!
200 nens i nenes van passar unes hores fantàstiques al voltant dels millors jugadors del nostre club, i sobretot, fent tots plegats un equip imbatible! L'autèntic esperit Atlètic es va tornar a demostrar!
Moltes gràcies a tothom!




0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada