JA SOM A SEMIS!

Aquest cap de setmana s'ha celebrat la fase de grups del Campionat de Catalunya d'hoquei sala.

Dissabte vam guanyar al Vallès per 11 a 7 i a l'Egara 35 per 10 a 4.

Diumenge necessitàvem la victòria davant el Júnior per assegurar la primera plaça i per ajudar al Vallès a classificar-se per les semifinals i així ho vam fer golejant als de Sant Cugat per 7 a 3.

Dissabte vinent jugarem les semifinals davant l'Egara al pavelló de Can Salas! A les 16'30 començarà el partit!

L'altre semi la jugarà el Vallès davant el RC Polo!




0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada