COMENÇA EL HOCKEY SALA!

Aquest dissabte comença una nova edició del Campionat de Catalunya d'hoquei sala!

 Dissabte: 
ATHC - VALLÈS a Can Salas a les 14'30h. 
ATHC - EGARA 35 al Pla del Bonaire a les 18'30h.

 Diumenge: 
ATHC - JÚNIOR a Can Salas a les 14h.

 La setmana vinent es jugaran les semifinals i finals.

Recordeu que hem renunciat al Campionat d'Espanya!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada