Aquest dissabte comença una nova edició del Campionat de Catalunya d'hoquei sala!
Dissabte:
ATHC - VALLÈS a Can Salas a les 14'30h.
ATHC - EGARA 35 al Pla del Bonaire a les 18'30h.
Diumenge:
ATHC - JÚNIOR a Can Salas a les 14h.
La setmana vinent es jugaran les semifinals i finals.
Recordeu que hem renunciat al Campionat d'Espanya!
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada