BAIXA A L'EQUIP

L'alemany Friderich Gröpper ha comunicat a l'equip que no podrà continuar jugant amb l'Atlètic.

El jove jugador ha informat que per motius laborals ha decidit quedar-se a Alemanya i no jugar la segona fase amb el nostre equip.

Igualment en Friedderich ha volgut agraïr el tracte rebut durant aquests mesos i ens ha desitjat molta sort pel que resta de temporada.

Ara l'staff decidirà com queda la plantilla ja que amb les inesperades baixes de Roger Pablo i Fiddi Gröpper la plantilla està formada per 17 jugadors.

El dimarts 7 segueixen els entrenaments d'herba i de sala.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada