Contra el Júnior l'equip va patir molt per guanyar. Sobretot a la primera meitat, no va saber sortir de darrera i potser es va notar la joventut de la nostra defensa. Tu que has jugat tants partits importants i amb tensió, què creus que ens va faltar?
El que està clar és que no va ser per falta de qualitat. Tots d'entrada havíem d'assumir un paper que no estàvem acostumats a fer-ho i que no és pas fàcil, que és el de lideratge (paper que assumeix el Jordi) i ens va faltar primer aquesta part de guia i de comunicació. Això ens va produir desajustos, pèrdues de bola i al final pèrdua de confiança en el que havíem de fer.
Finalment però, l'equip va saber donar-li la volta al partit i endur-se els dos punts. Quina va ser la clau per a què fos així?
Crec senzillament que vam recuperar sobretot comunicació. Cadascu va assimilar més clarament què li demanem en funció del lloc en el que jugava. Vam millorar primer l'actitud en defensa i partir d'aquí vam recuperar confiança en fer més coses en atac.
Ara aparteu la lliga fins el 23 de febrer. Com valores els vuit primers partits que heu jugat?
Tots haguessim signat a ulls clucs estar on estem, tant a nivell de punts com de joc, crec que hem crescut molt i l'aventatge és que tenim molt marge de millora. És veritat que hem tingut moments millors que altres, la llàstima però és que la diferència entre aquests dos moments ha estat massa elevat. De fet hem d'estar molt orgullosos de fer el que hem fet fins ara però no ens conformem, volen seguir creixent dia a dia , sinó és diari el creixement ens costarà arribar al final amb opcions.
Per a la segona fase ja tindreu aquí el Marc Torrente. Què aportarà el Marc a l'equip?
El Marc ens aportarà qualitat; ambició i moltes més opcions en atac. En Marc s'havia convertit en un dels jugadors més desequilibrants de la Lliga i tenir-lo amb nosaltres és un aventatge.
T'hem preguntat molt pels jugadors però poc per tú. Alguna vegada t'hem sentit a dir que el que t'agradaria fer seria poder seguir jugant i no pas entrenar. Què trobes a faltar de la teva etapa de jugador? Què és el que més t'agrada d'entrenar l'Atlètic?
La veritat és que no m'agrada massa mirar enrera ni pensar en lo bona que va ser la meva etapa de jugador . Prefereixo mirar el present i el futur, hi ha prou coses engrescadores perquè sigui així. No sé si és per salut però el Quim jugador és època passada i aquest mono de hockey el mato veient i ajudant al Roger a tirar endavant aquest projecte. La veritat és que quan em va proposar de col·laborar no en va costar gaire decidir-me. Amb el Roger ja parlàvem quan ell portava el Vallès i el fet de que molts dels nous jugadors de l'any passat creixessim junts al Vallès em va fer decidir doncs sabia de les capacitats i ganes. El club i el hockey tiren massa i com que compto amb el recolzament de la meva dona, la Pili, tot és més fàcil.
El que està clar és que no va ser per falta de qualitat. Tots d'entrada havíem d'assumir un paper que no estàvem acostumats a fer-ho i que no és pas fàcil, que és el de lideratge (paper que assumeix el Jordi) i ens va faltar primer aquesta part de guia i de comunicació. Això ens va produir desajustos, pèrdues de bola i al final pèrdua de confiança en el que havíem de fer.
Finalment però, l'equip va saber donar-li la volta al partit i endur-se els dos punts. Quina va ser la clau per a què fos així?
Crec senzillament que vam recuperar sobretot comunicació. Cadascu va assimilar més clarament què li demanem en funció del lloc en el que jugava. Vam millorar primer l'actitud en defensa i partir d'aquí vam recuperar confiança en fer més coses en atac.
Ara aparteu la lliga fins el 23 de febrer. Com valores els vuit primers partits que heu jugat?
Tots haguessim signat a ulls clucs estar on estem, tant a nivell de punts com de joc, crec que hem crescut molt i l'aventatge és que tenim molt marge de millora. És veritat que hem tingut moments millors que altres, la llàstima però és que la diferència entre aquests dos moments ha estat massa elevat. De fet hem d'estar molt orgullosos de fer el que hem fet fins ara però no ens conformem, volen seguir creixent dia a dia , sinó és diari el creixement ens costarà arribar al final amb opcions.
Per a la segona fase ja tindreu aquí el Marc Torrente. Què aportarà el Marc a l'equip?
El Marc ens aportarà qualitat; ambició i moltes més opcions en atac. En Marc s'havia convertit en un dels jugadors més desequilibrants de la Lliga i tenir-lo amb nosaltres és un aventatge.
T'hem preguntat molt pels jugadors però poc per tú. Alguna vegada t'hem sentit a dir que el que t'agradaria fer seria poder seguir jugant i no pas entrenar. Què trobes a faltar de la teva etapa de jugador? Què és el que més t'agrada d'entrenar l'Atlètic?
La veritat és que no m'agrada massa mirar enrera ni pensar en lo bona que va ser la meva etapa de jugador . Prefereixo mirar el present i el futur, hi ha prou coses engrescadores perquè sigui així. No sé si és per salut però el Quim jugador és època passada i aquest mono de hockey el mato veient i ajudant al Roger a tirar endavant aquest projecte. La veritat és que quan em va proposar de col·laborar no en va costar gaire decidir-me. Amb el Roger ja parlàvem quan ell portava el Vallès i el fet de que molts dels nous jugadors de l'any passat creixessim junts al Vallès em va fer decidir doncs sabia de les capacitats i ganes. El club i el hockey tiren massa i com que compto amb el recolzament de la meva dona, la Pili, tot és més fàcil.
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada