ELIMINATS DEL CAMPIONAT DE CATALUNYA!

L'empat a dos gols davant del Barça ens ha deixat fora de les semifinals del Campionat de Catalunya de la Divisió d'Honor que jugaran Júnior, Polo, Egara i el FC Barcelona.

Cop baix que ens ha de fer reflexionar!

LINK NOTÍCIA TERRASSA DIGITAL

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada