"El club de la mitjanit" a l'Atlètic!

Al club estem d'enhorabona!

Aquest dijous, de 23 a 01h, podrem gaudir en directe del reconegut programa de Catalunya Ràdio, "El club de mitjanit"!!!

No us ho perdeu, una sessió en directe de com es fa ràdio i a més parlant del nostre esport i del nostre club!

Us hi esperem, entrada gratuïta!!!

I després, música i copes a bon preu!!!

Animeu-vos, que divendres és FESTA!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada