Al club estem d'enhorabona!
Aquest dijous, de 23 a 01h, podrem gaudir en directe del reconegut programa de Catalunya Ràdio, "El club de mitjanit"!!!
No us ho perdeu, una sessió en directe de com es fa ràdio i a més parlant del nostre esport i del nostre club!
Us hi esperem, entrada gratuïta!!!
I després, música i copes a bon preu!!!
Animeu-vos, que divendres és FESTA!
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada