Dues novetats a l'equip!

A partir de la setmana vinent l'equip incorporarà dos jugadors als seus entrenaments,  seran en Quim Malgosa i en David Enrich. Un cop entrenats i posats en forma, l'staff decidirà quin jugador s'incorporarà a l'equip per reforçar la inexperta defensa d'enguany.

En Quim Malgosa ja portava unes temporades retirat però després d'una exitosa operació d'esquena tot apunta que amb poc esforç podrà tornar a ser el d'abans i en David Enrich, donada la seva bona condició física, no tindrà problemes per seguir els entrenaments. Després caldrà veure qui serà l'escollit per ser el jugador 19 de la plantilla.

En Quim Malgosa assegura que "quan m'ho va dir en Roger em vaig pensar que era boig però veient que els defenses de l'equip són molt joves, penso que els hi pot anar bé la meva experiència". Finalment, l'olímpic en quatre ocasions afirma que "ara pel fet de poder sacar les faltes directament em sentiré més còmode i podré utilitzar més el meu flick de camp a camp".


Per la seva banda, en David Enrich creu que "per mi és una gran ocasió, el darrer partit el vaig jugar amb el Samba i em va deixar un mal regust de boca". Sobre les seves opcions de ser l'escollit en Mowly assegura que "tinc el millor xut d'Espanya i el Roger ho sap, a més, puc xutar penals també".

El dia 2 de gener començaran a entrenar amb l'equip. Que tingueu sort, nois!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada